Twój InPost Twój InPost

Jak i gdzie nadać paczkę paczkomatową w Managerze Paczek?

Nadawanie paczek paczkomatowych jest niezwykle proste. Wystarczy, że posiadasz konto w naszym Managerze Paczek. Założenie konta trwa jedynie kilka minut i nic nie kosztuje – potem do woli możesz je doładowywać i nadawać swoje przesyłki w bardzo prosty sposób.

Aby nadać paczkę paczkomatową:


  • Zaloguj się do Managera Paczek
    Do Managera zalogujesz się na stronie https://twoj.inpost.pl również korzystając ze strony https://manager.paczkomaty.pl/
  • Wygeneruj etykietę dla swojej paczki
    Etykieta jest tym, po czym nasi ludzie (i maszyny!) rozpoznają Twoją paczkę. Dane na niej zawarte są kompletne – oznacza to, że na opakowaniu swojej paczki nie musisz już nic więcej dopisywać.

    Etykietę stworzysz w sekcji „Wyślij przesyłki” w Managerze Paczek. Krok po kroku wypełnij pola, o które poprosi Cię formularz na stronie: adres mailowy odbiorcy oraz Twój, numery telefonów, gabaryt paczki oraz rodzaj nadania (przesyłki możesz nadawać w Paczkomacie lub w odpowiednim Punkcie).

    Manager Paczek sam poda Ci koszt nadania przesyłki. Etykietę opłacisz ze swoich środków posiadanych w Managerze.

    Na samym końcu kliknij w przycisk „Opłać, wydrukuj i wyślij”. Z Twojego konta w Managerze Paczek pobrana zostanie kwota za wygenerowanie etykiety. Twoja etykieta zostanie utworzona w formie pliku *.pdf. Tak wygenerowaną etykietę należy wydrukować.
  • Przygotuj paczkę
    Zadbaj o odpowiednie opakowanie swojej przesyłki, a następnie naklej na nią wydrukowaną uprzednio etykietę. Od momentu utworzenia etykiety masz 72 godziny na wygodne nadanie paczki z Paczkomatu lub w jednym z Oddziałów InPost.
  • Nadaj paczkę
    Paczkę nadaj w Paczkomacie wskazanym przy rejestracji. Przy maszynie zeskanuj numer paczki i podaj kod nadania z etykiety. Włóż paczkę do skrytki. Przesyłka dotrze do odbiorcy w deklarowanym terminie D+1.

ZAPYTAJ PACZUCHĘ